Boekhouden, administratie, bankzaken, correspondentie: veel van deze zaken regel je digitaal. Handig om overal bij je bedrijfsgegevens te kunnen, maar het brengt ook risico's met zich mee.
Je hebt een SEA-campagne. Natuurlijk wil je weten wat de effectiviteit van je campagne is. Hoe vaak worden advertenties vertoond? Hoeveel bezoekers leid je naar je site? En wat betaal je nu gemiddeld voor een klik op je advertentie(s)? Dit inzicht krijg je heel eenvoudig zelf.
Stap voor stap hoger in Google zoekresultaten, aantrekkelijk blijven voor (nieuwe) klanten en door vaker promoten positie verbeteren in Google
Acquistiefraude is iets waar je als ondernemer elaas ook mee te maken kunt krijgen. Bescherm je bedrijf tegen oplichting met de tips van Youvia.
Voor veel bedrijven zijn SEO en SEA onmisbaar. Wat is het verschil? Welke voordelen haal je eruit? We leggen je de ins en outs van beide methodes uit.
Het succes van je Google Ads-campagne hangt van verschillende factoren af. Youvia geeft alvast een wijze les vooraf: google nooit je eigen advertentie.
Ga je zelf aan de slag met Google Ads of besteed je adverteren op zoekmachines uit aan Youvia? Lees het hier en maak de juiste keus voor jouw bedrijf.
Bedrijven zoek je online. Dan is het dus wel belangrijk dat je hier goed en eenduidig vermeld staat. Het bedrijfsprofiel is als een digitale vingerafdruk.
Waarom adverteren in zoekmachines zo interessant is voor ondernemers legt Youvia aan je uit. Volg de stappen voor een succesvolle advertentiecampagne.