FAQ
Open hieronder de meest gestelde vragen over de Gouden Gids en Youvia:
Algemene vragen
Je kunt de Online Locatie Manager eenvoudig koppelen aan een van onze partners.
Log in op het beheersysteem en ga naar Bedrijfsvermeldingen > Alle vermeldingen. Klik aan de rechterkant op de button ‘Koppelen’ en volg de aanwijzingen.
Heb je hulp nodig? Neem gerust contact met ons op via 020-4086400.
Hiervoor kun je de ctrl toets, windows toets en de Q ingedrukt houden.
Nee, hiervoor in de plaats zou je teamviewer en of teams kunnen gebruiken.
Je krijgt hiervoor een uitnodiging via de mail. Druk dan op de link. Dan opent de vergadering zich vanzelf.
Totdat de klant volledig onboard is en alle vragen beantwoord zijn. Dit duurt meestal het een half uur tot een uurtje.
Door je Google Bedrijfsprofiel (GBP) te koppelen aan de Youvia Online Locatie Manager, profiteer je van de volgende voordelen:
✅ Automatische updates – Beheer je bedrijfsgegevens zoals openingstijden, adres en contactgegevens eenvoudig vanuit één centrale plek. Dit voorkomt fouten en zorgt ervoor dat klanten altijd de juiste informatie zien.
✅ Betere zichtbaarheid – Juiste en consistente informatie helpt je beter te scoren in lokale zoekresultaten op Google Search en Google Maps.
✅ Tijdbesparing – In plaats van handmatig wijzigingen door te voeren op verschillende platformen, pas je alles in één keer aan via Youvia.
✅ Beheer van klantreviews – Reageer gemakkelijk op Google-reviews vanuit de Online Locatie Manager, zonder steeds in GBP in te loggen.
✅ Meer inzichten – Je krijgt waardevolle statistieken over hoe klanten je bedrijf online vinden en waarmee ze interacteren.
Door de koppeling zorg je ervoor dat je online aanwezigheid up-to-date, professioneel en efficiënt beheerd wordt. Wil je hulp bij het koppelen? Neem gerust contact met ons op.
Om je Google Mijn Bedrijf (GMB) (nu Google Business Profile) te verifiëren, volg je deze stappen:
1. Log in op Google Business Profile
Ga naar Google Business Profile en log in met je Google-account.
2. Zoek je bedrijf of voeg het toe
• Als je bedrijf al bestaat in Google, claim je het.
• Als het nog niet is aangemaakt, voeg je een nieuw bedrijf toe.
3. Start het verificatieproces
Klik op “Nu verifiëren” en kies een van de beschikbare verificatiemethoden. Google biedt meestal de volgende opties:
4. Verificatiemethoden
• Telefoon (indien beschikbaar):
o Je ontvangt een sms of oproep met een code.
o Vul de code in om te verifiëren.
• E-mail (indien beschikbaar):
o Google stuurt een verificatiemail met een code.
o Klik op de link of voer de code in.
• Instant verificatie (voor sommige bedrijven):
o Als je al een geverifieerde website in Google Search Console hebt, kan Google je bedrijf direct verifiëren.
• Videobel:
o Je moet een live videogesprek voeren met een Google-medewerker.
o Je toont je locatie, bedrijfspapieren of uitrusting.
5. Verificatie voltooien
Zodra je de code hebt ontvangen, voer je deze in op je Google Business Profile-dashboard om de verificatie af te ronden
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Afspraakmodule
Ja, dat kan zeker. De afsprakenmodule synchroniseert afspraken met allerlei bekende agenda’s, zoals Outlook, Google en iCal.
Als je nu een afsprakenmodule aanvraagt en aan de voorwaarden voldoet, dan staat-ie binnen 6 werkdagen live
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Betaling en facturen
Ons rekeningnummer is: NL13RABO 0313 287 996 t.n.v. Youvia BV
We zijn van systeem veranderd waardoor ook de lay-out is veranderd.
Wij sturen vanuit Youvia facturen met ons eigen bankrekeningnummer NL13RABO0313287996 t.n.v. Youvia BV. Heb je deze niet ontvangen of twijfel je? Neem dan contact op met de klantenservice via 020 408 6400.
Het product vind je op de factuur onder het dikgedrukte woord factuur.
Neem gerust telefonisch op per e-mail contact met ons op. We helpen je graag met een oplossing om bijvoorbeeld de facturatie maandelijks of jaarlijks te laten plaatsvinden.
Dat kan, maar we raden het wel af. Papier is minder duurzaam en ook een stuk omslachtiger. Daarom rekenen we hier ook extra kosten voor. Dat kondigen we dan vantevoren aan.
Log in via www.Twikey.com met de gegevens die eerder is verstuurd. Zodra je bent ingelogd, zie je het overzicht van de overeenkomsten. Beweeg met de cursor over het rekeningnummer. Aan de rechterkant verschijnt Bewerken. Als je daarop klikt wordt een nieuw scherm geopend waarin u uw nieuwe rekeningnummer en BIC-code kunt invoeren. Klik op Bevestigen om de wijzigingen op te slaan. Wachtwoord vergeten? Klik op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan via de mail een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Nooit eerder ingelogd? Neem dan contact met ons op via 020 – 408 6400. Wij zorgen ervoor dat je weer kunt inloggen.
De mail met de betaallink gaat momenteel per ongeluk automatisch naar alle klanten die een factuur ontvangen. Dat hoort niet, dus hier werken we hard aan. Als je automatische incasso aan hebt staan, hoef je niets te doen. Je factuur wordt binnen 14 dagen na de factuurdatum automatisch geïncasseerd. De betaallink is dus alleen voor klanten die het bedrag handmatig overmaken.
Je facturen zijn online te bekijken in Mijn Youvia. Ze staan onder het kopje Facturen in de balk bovenaan.
Ja, via de camera van je mobiele telefoon kun je simpel de factuur betalen.
Wij werken niet meer samen met Stichting Mollie Payments. Een betaling naar hen ontvang je automatisch een dag later terug van Mollie met de melding ‘onbekende betaling’. Bij twijfel kun je ook altijd contact met ons opnemen.
Vanaf je tweede maand factuur ga je betalen voor de hostingkosten.
Na je akkoord en/of tijdens het gesprek gaat je accountmanager gelijk aan de slag met de informatie die we van jou hebben gekregen voor de website. Onze specialisten gaan daarna al je website bouwen.
Wij verbeteren onze producten constant. Ook hanteren wij een jaarlijkse inflatie van een paar procent. Dit is afhankelijk van de markt.
Deze prijs is gebaseerd op de werkuren en extra kosten die wij maken. Daarnaast speelt ons specialisme een belangrijke rol, evenals de meerwaarde die wij bieden. Door onze expertise en efficiënte aanpak ontvang je niet alleen een hoogwaardige service, maar ook een oplossing die echt aansluit op jouw behoeften.
Je kan telefonisch of per e-mail een verzoek indienen om het facturatie e-mailadres aan te laten passen.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

CRM (Sitee)
Sitee.io is het krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-systeem dat speciaal ontworpen is om kleine tot grote ondernemingen te ondersteunen bij klantbeheer, afspraken, facturering en marketing. Van online marketing campagnes, klant offertes tot een fantastische planningstool voor al je klantafspraken, met Sitee CRM beschik je over een complete oplossing om je bedrijf efficiënter te runnen en klantrelaties te versterken.
Klik hier voor de meest gestelde vragen https://support.sitee.io/hc/nl-be/categories/16128711686673-Help-en-FAQ.
Staat je vraag er niet bij neem dan contact met ons op via 020-4086400.
Aan alle kleine of middelgrote ondernemingen die een professioneel klantbeheer systeem willen hebben die tevens via de app te beheren is.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Ga naar https://mail.webmailserve.com en log in met je inloggegevens.
Als je e-mail niet werkt is dat heel vervelend en kan verschillende oorzaken hebben. De capaciteit van de e-mail boxen is vol, server issues, u kunt niet ontvangen en verzenden. Neem in deze gevallen altijd contact met ons op via 020-4086400.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Gouden gids (telefoongids)
Nee, je kunt je bedrijf gratis plaatsen en claimen op Goudengdis. Als je ook klanten wilt helpen dan kun je ook je reviews, afsprakenmodule en locatiegegevens toevoegen zodat je direct klanten kunt bedienen.
De Gouden Gids is al 140 jaar een iconisch en sterk merk met een hoge naamsbekendheid. De online goudengids wordt dan ook dé nummer 1 van Nederland voor het zoeken naar bedrijven. Als onderdeel daarvan gaan we het platform bekender maken onder de Nederlandse consumenten. Met deze switch gaan we het zoeken op bedrijven weer belangrijker maken.
Jazeker. De Gouden Gids is gebouwd volgens de laatste technische normen. Het is nog sneller, completer, actueler, overzichtelijker en voorbereid op verder groei.
Ja, dat kan, je kan gewoon inloggen met je huidige inloggegevens. Scroll naar boven en klik op rechts bovenin op ‘Inloggen’.
Ga naar onze login pagina door naar boven te scrollen en rechts bovenin te klikken op ‘Inloggen’. Hier vind je de optie ‘Wachtwoord aanvragen’.
Goudengids.nl wordt wekelijks uitgebreid met handige functionaliteiten en zal daarmee een onverslaanbare online positie gaan innemen. We zien dat klanten steeds minder vaak op Google vinden wat ze zoeken. Goudengids biedt de lokale koper toegang tot het juiste bedrijf. Het resultaat: voor jouw onderneming nóg meer vertoningen dan voorheen en een grotere kans om nieuwe klanten te werven.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Gouden gids
Al decennialang helpt Gouden Gids bedrijven bij het vinden van klanten. Vroeger via de bekende gids, nu online. Met een vermelding in de Gouden Gids krijgt jouw onderneming een relevant, transparant en betrouwbaar podium om te vertellen wat je aanbiedt en waar jouw bedrijf voor staat.
Met 3,5 miljoen bezoekers per jaar is de Gouden Gids dé plek om in contact te komen met klanten die geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Altijd en overal. Dankzij de hoge naamsbekendheid en het vertrouwen van miljoenen gebruikers ben je beter vindbaar en trek je eenvoudig nieuwe klanten aan. Bovendien vergroot een goed geoptimaliseerd profiel je online zichtbaarheid, wat je kansen op groei en succes versterkt.
Wekelijks wordt GoudenGids.nl ook uitgebreid met handige functionaliteiten en zal daarmee een onverslaanbare online positie gaan innemen. We zien dat klanten steeds minder vaak op Google vinden wat ze zoeken. Goudengids biedt de lokale koper toegang tot het juiste bedrijf. Het resultaat: voor jouw onderneming nóg meer vertoningen dan voorheen en een grotere kans om nieuwe klanten te werven.
Om de vermelding vervroegd weg te halen uit de resultaten van Google kunnen wij en/of jij een herindexering aanvragen voor een specifieke URL.
Heb je een geverifieerd profiel op Gouden Gids? Dan kun je eenvoudig jouw bedrijfsgegevens aanpassen via je MijnYouvia-account. Werk je bedrijfsomschrijving, openingstijden, logo, foto’s, social media en branche-specifieke zoekwoorden bij.
Heb je, je Google Mijn Bedrijf al gekoppeld? Wanneer je dit doet zie je wel resultaten. Heb je hulp nodig bij het koppelen? Neem dan contact met ons op via 020-4086400.
Jouw bedrijfsprofiel wordt weergegeven op www.goudengids.nl. Gebruikers navigeren via “Top 10 Bedrijven in Gouden Gids” en zoekmachines zoals Google naar jouw bedrijfsprofiel op onze website.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Mijn Youvia
Je kunt een ticket indienen via Mijn Youvia of door ons contactformulier in te vullen. We horen het graag, want we zijn hard bezig om ons systeem steeds verder te verbeteren.
Youvia is jouw online marketing bureau om succesvol te zijn online. Je kent ons misschien nog wel van de Goudengids. Vroeger een dik geel boek met gegevens van bedrijven. Tegennwoordig een betrouwbaar platform waar koopklare klanten op landen als ze via Google lokaal zoeken op een specifieke branch in de regio. We bieden jou alle mogelijke online makrketing tools die zorgen dat je goed online gevonden wordt. Denk daarbij aan een website, een vermelding op de Goudengids, een Googlefundement via onze online locatie manager, het genereren van reviews waarbij je kunt laten zien hoe goed jouw bedrijf is voor klanten, het bieden van diensten als Seo en Sea en zeker niet onbelangrijk, Social media advertenties. Voor bedrijven die graag een CRM systeem willen, hebben we Sitee als prachtig platform waar bij je je kantoor in je broekzak hebt. Daarnaast kan jij jouw facturen inzien, producten beheren en veel meer.
We nemen alle online marketingactiviteiten voor je uit handen, zodat jij kunt doen wat jij het liefste doet: ondernemen.
Bij Youvia zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten. Ons vorige systeem is in de loop van de jaren verouderd en voldeed niet meer aan de eisen. Het nieuwe systeem is een stuk gebruiksvriendelijker en gericht op de toekomst.
Dit kun je vinden onder de tegel ‘Online Locatie Manager’ (Bedrijfsprofiel op Netwerk’) op Mijn Youvia. Als je daar op je bedrijfsnaam klikt, kom je in je bedrijfsgebonden beheeromgeving. Als je naar het kopje ‘Bedrijfsgegevens’ gaat, zie je ‘uren’ staan. Hier kun je vervolgens je openingstijden aanpassen.
Dit kun je vinden onder de tegel ‘Online Locatie Manager’ (Bedrijfsprofiel op Netwerk). Klik hierop en ga naar het kopje ‘Bedrijfsprofielen’ en daarna naar het subkopje ‘Plaats bericht’. In dit veld kun je een bericht plaatsen op Facebook. Dit werkt alleen als Facebook gekoppeld is aan het Bedrijfsprofiel. Hulp nodig? Laat het ons dan weten via 020 408 6400 of via klantreactie@youvia.nl. We helpen je graag!
Ga daarvoor naar rapportage.youvia.nl en vul je gegevens in. Heb je je wachtwoord niet meer, klik dan op ‘Forgot my password’.
Voor Klantenvertellen ontvang je een aparte link. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met Klantenvertellen via 013-70 09 709, of stuur een mail naar info@klantenvertellen.nl.
Een producttegel is een aanklikbare afbeelding die je terugvind in je MijnYouvia omgeving. Door te klikken op de gewenste producttegel kan je je product inzien en beheren.
Als je al eens eerder bent ingelogd kan je via mijn.youvia.nl op “wachtwoord vergeten” klikken bij het inlogscherm. Ben je nog niet eerder ingelogd dan verzoeken we je contact op te nemen met de klantenservice van Youvia. We zijn bereikbaar op 020 408 6400, in de chat of op WhatsApp.
Bij het inlogscherm op mijn.youvia.nl kan je klikken op “Bent u uw wachtwoord vergeten”. Wij sturen dan een automatisch bericht met een verificatiecode om in te kunnen loggen. Vervolgens kan je gemakkelijk je wachtwoord wijzigen.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Online locatie manager
Met de Online Locatie Manager van Youvia bouw je eenvoudig een sterk Google fundament waardoor je lokaal gevonden wordt door jouw doelgroep. Je beheert moeiteloos al je bedrijfsgegevens op één centrale plek en zorgt ervoor dat jouw informatie altijd correct is op belangrijke platforms zoals Google, Google maps, openingstijden.nl, Gouden gids, Apple etc.
Met deze foto’s laat je zien waar jouw bedrijf voor staat. Zorg daarom dat je foto’s professioneel en representatief zijn. Denk bijvoorbeeld aan foto’s van het bedrijfspand, zowel van binnen als van buiten, foto’s van je medewerkers of relevante projecten.
Het doel van de Online Locatie Manager (Bedrijfsprofiel op Netwerk) is dat jouw bedrijf goed vindbaar is. Vermeld daarom altijd de adresgegevens van je bedrijf, de URL van je website, de openingstijden (indien van toepassing) en op welk telefoonnummer je bereikbaar bent. Een korte beschrijving van jouw bedrijf en relevante foto’s zorgen er daarbij voor dat jouw klanten weten waarom ze voor jouw bedrijf moeten kiezen.
Bij Youvia vinden we Google Bussiness Profiel de belangrijkste netwerkpartner. Dit omdat veel klanten hun zoektocht beginnen op Google. Maar ook de andere partners zijn waardevol: tezamen zorgen ze ervoor dat jouw bedrijf overal op internet te vinden is.
Verhoog jouw online zichtbaarheid en reputatie met de OLM. Met de Online Locatie Manager van Youvia bouw je eenvoudig een sterk Google fundament waardoor je lokaal gevonden wordt door jouw doelgroep. Je beheert moeiteloos al je bedrijfsgegevens op één centrale plek en zorgt ervoor dat jouw informatie altijd correct is en gedeeld wordt op meer dan dertig belangrijke platforms zoals Google, Google Maps, Openingstijden.nl, Gouden gids, Facebook, Apple etc. Het is daarmee jouw visitekaartje op het web.
Het online zoeken naar bedrijven, diensten en producten wordt steeds gebruikelijker. Door daar nu op in te springen met SEO (zoekmachine optimalisatie) zorg jij ervoor dar je goed gevonden wordt én blijft.
Ga uit van de momenten waarop je (ten minste) telefonisch bereikbaar bent voor je klanten. Heb je een fysieke locatie waar klanten op bezoek kunnen komen? Vermeld dan altijd wanneer je doorgaans aanwezig bent. Openingstijden schrijf je met een dubbele punt, zoals 12:00 of 17:00. Vergeet ook niet de feestdagen of afwijkende momenten te vermelden. Op deze manier zorg je ervoor dat je klanten altijd goed geïnformeerd zijn.
Goudengids, Google Mijn Bedrijf, Apple, De Telefoongids, Bing, Facebook, Nextdoor, Snapchat, American Express, AroundMe, Brave, Brownbook, Cylex, Foursquare, HERE, HotFrog, InfolsInfo, Infobel, MapQuest, Mapbox, Mapstr, Navmii, OpenAI, Opendi, Openingstijden.nl, Pages24, Pitney Bowes, SafeGraph, ShowMeLocal, TomTom, Tupalo, Where To?, Yandex, iGlobal, Tellows, Wogibtswas.de, Find Open, Instagram, Siri, Waze.
Klik in je Online Locatie Manager op Uitgebreide instellingen en ga naar het menu Analyses. Hier vind je waardevolle statistieken via dashboards, waaronder hoe klanten je bedrijf online vinden en waarmee ze interacteren.
In het Analyse Dashboard zie je resultaten van Google-acties per week, maand en jaar, zoals bellen, websitebezoeken en routebeschrijvingen. Ook kun je zien op welke zoekwoorden je wordt gevonden en klantbeoordelingen bekijken.
Door deze koppeling blijft je online aanwezigheid up-to-date, professioneel en efficiënt beheerd. Hulp nodig? Neem gerust contact met ons op!
Je kan de resultaten in de Analyse Dashboard bekijken als de Google Mijn Bedrijfspagina is gekoppeld. Heb je hier hulp bij nodig, neem dan gerust contact met ons op via 020-4086400.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Over Youvia
Youvia is jouw online marketing bureau om succesvol online te zijn. Je kent ons misschien nog wel van de Gouden Gids en van De Telefoongids. Vroeger een dik boek met gegevens van bedrijven en particulieren. Tegenwoordig is de Gouden Gids een betrouwbaar platform waar koopklare klanten op landen als ze via Google lokaal zoeken op een specifieke branch in de regio. We bieden jou alle mogelijke online marketing tools die zorgen dat je goed online gevonden wordt. Denk daarbij aan een website, een vermelding op de Goudengids, een Googlefundement via onze online locatie manager, het genereren van reviews waarbij je kunt laten zien hoe goed jouw bedrijf is voor klanten, het bieden van diensten als Seo en Sea en zeker niet onbelangrijk, Social media advertenties. Voor bedrijven die graag een CRM systeem willen, hebben we Sitee als prachtig platform waar bij je je kantoor in je broekzak hebt. We nemen alle online marketingactiviteiten voor je uit handen, zodat jij kunt doen wat jij het liefste doet: ondernemen.
Nee! Wees alert en check altijd de naam en de website (en reviews) van een bedrijf dat jou benadert om een vermelding in een lijst te verkopen. Alleen de officiële Gouden Gids (goudengids.nl) met het logo van de ‘walking fingers’ en en De telefoongids (detelefoongids.nl) behoren bij Youvia.
We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Je mag ons altijd bellen op 020-4086400. Liever digitaal contact opnemen? Dat kan ook. Chat dan online met een van onze medewerkers of vul het contactformulier in. We sturen je dan zo snel mogelijk een reactie.
DTG heet sinds maart 2020 Youvia. We zijn van naam veranderd omdat we zoveel méér zijn dan een ‘telefoongids’ en al jaren online marketing diensten aanbieden. Toch zijn we apetrots op onze geschiedenis. Al meer dan 140 jaar helpen we ondernemers goed gevonden worden. Eerst in De Telefoongids, daarna als DTG en nu alweer jaren als Youvia!
Je hebt een website bij Youvia en je domein is bij ons geregistreerd. Volgens de Europese NIS2-richtlijn en ICANN-voorschriften moet elke geregistreerde domeinnaam gekoppeld zijn aan een werkend e-mailadres. Het is daarom noodzakelijk dat je eens in de zoveel tijd je e-mail adres verifieert, het ICANN controleert dan of het e-mailadres geldig is. U ontvangt hiervoor een e-mail met een link voor het verifiëren van uw e-mail adres. De NIS2-richtlijn is een initiatief van de EU om de cyberveiligheid te versterken. Zo houden we samen het internet veilig. Mocht je nog vragen hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Over het algemeen heeft een overeenkomst een duur van 12 maanden (1 jaar) waarna deze stilzwijgend en automatisch wordt verlengd tenzij de overeenkomst is opgezegd, minimaal 1 maand voor het verstrijken van de huidige looptijd. Maar er zijn ook overeenkomsten met een afwijkende looptijd. Dit staat dan duidelijk vermeld in de overeenkomst zelf. Opzeggingen moeten schriftelijk bij Youvia worden ingediend.
Jazeker! Alle processen binnen Youvia zijn op deze privacy-regels afgestemd. Voor klanten geldt dat er een standaard Verwerkersovereenkomst is opgenomen in de Algemene Voorwaarden van Youvia.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Reviews
Wij bieden de Online Locatie Manager Pro. Als de juiste vermeldingen gekoppeld zijn kun je hier Trustpilot, facebook en Google reviews mee beantwoorden en monitoren.
Iedere klant van ons krijgt zijn eigen reviewpagina binnen klantenvertellen. Deze pagina wordt organisch weergeven samen met je score en aantal sterren. Klantenvertellen is daarnaast Google Partner waardoor reviewsterren automatisch bij de Google advertentie kunnen worden ingeladen wanneer je voldoet aan de Google richtlijnen. Als Google partner kunnen de reviews ook binnen Google Shopping en Google My Business gepubliceerd worden. Binnen Google Shopping worden je aanbevelingsscore en je aantal beoordelingen opgenomen. Binnen Google My Business worden je score en het aantal beoordelingen gepubliceerd.
https://www.review-widget.net/
Hoe werkt het?
Maak een account aan op de gekozen tool
Koppel je Google Bedrijfsprofiel
Pas de widget aan naar wens
Kopieer en plak de gegenereerde code in je website (bijv. via een HTML-widget in WordPress of een ander CMS).
De reviewscore die je hier ziet staan is de gemiddelde score over de laatste 12 maanden die klanten hebben achtergelaten.
Klantenvertellen hecht veel waarde aan de betrouwbaarheid van reviews. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een product of dienst hebben afgenomen. Ons reviewsysteem nodigt klanten actief uit voor het achterlaten van een beoordeling. Om de betrouwbaarheid van reviews te controleren hebben we in ons systeem barrières ingebouwd die ervoor moeten zorgen dat de gegeven beoordelingen afkomstig zijn van echte klanten.
Dan hebben we goed nieuws voor je. Nadat je door een expert op weg bent geholpen kost het verzamelen van reviews je nauwelijks tijd. Voer de e-mailadressen van jouw klanten in het systeem en het systeem doet de rest.
Wat ons systeem onderscheidend maakt, is dat je naast de tool ook op persoonlijk advies kunt rekenen. Verder is het belangrijk dat de reviews door een onafhankelijk partij verzameld en gepubliceerd worden. Voor Google reviews en Facebook reviews is het een stuk lastiger reviews te managen. Bovendien vindt hier ook veel misbruik plaats.
Reviews versturen vanuit de Online locatie manager:
Klik op Recensies in de navigatiebalk en klik op Genereren.
Klik op Uitnodigingen verzenden.
Selecteer de gewenste entiteit in het vervolgkeuzemenu.
Voer de contactgegevens van de klant in. U kunt ervoor kiezen om de uitnodiging via e-mail of sms te verzenden.
Selecteer het gewenste uitnodigingssjabloon in het vervolgkeuzemenu.
Zie Sjablonen voor het genereren van recensies configureren voor meer informatie over het maken van een aangepaste sjabloon voor het genereren van revisies.
Selecteer, indien van toepassing, de gewenste taal voor de uitnodiging.
Let op: Dit is alleen beschikbaar voor standaard e-mailsjablonen.
Klik op de knop Uitnodiging verzenden.
Dit kan via de ‘monitoren’ sector binnen de online locatie manager. Hierin staan de reviews overzichtelijk van nieuw naar oud. Rechts hiervan staat de knop ‘Reageer’.
Nee dit gaat via een Trustpilot Business account en niet d.m.v. onze samenwerking met Trustpilot.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

SEA
Met SEA zie je direct resultaat. Je kunt adverteren op zoekwoorden waar je normaal gesproken niet met je eigen website naar boven komt in de zoekresultaten. Ook kan je kiezen voor een Display campagne als je jouw merkbeleving wilt versterken, een Remarketing campagne starten voor bezoekers die interesse in jouw product/dienst tonen of een Shopping campagne om jouw producten in de etalage van Google te vertonen.
Al met al zijn de voordelen van SEA:
-
- Directe zichtbaarheid.
- Gerichte targeting.
- Meetbare resultaten.
- Flexibel budgetbeheer.
SEA staat voor Search Engine Advertising.
SEA is het online adverteren van je bedrijfsdiensten in zoekmachines als Google (de bekendste zoekmachine) en Bing wanneer potentiele klanten een zoekopdracht plaatsen gerelateerd aan jouw werkzaamheden, diensten of product. Dit werkt via een veilingmodel waarbij adverteerders bieden op zoekwoorden en betalen per klik (PPC – Pay Per Click).
Ja, zolang het correct wordt toegepast en afgestemd is op de doelgroep en doelstellingen.
Op Google en Bing.
Google Ads – Veruit het grootste platform.
Microsoft Ads – Voor advertenties op Bing.
Google Ads is het advertentieplatform van Google, waarmee advertenties gemaakt en beheerd worden in het zoeknetwerk van Google.
Iedereen kan zijn eigen Google-advertenties maken, maar of je daar de tijd en kennis voor hebt, is maar de vraag. Als je jouw eigen Google Ads campagne doet, optimaliseer je mogelijk de inhoud, webpagina’s, advertenties en biedstrategie niet zo effectief. Dat is zonde. Dit is waar een expert op het gebied van zoekmarketing je kan helpen de best mogelijke resultaten te behalen.
Via mijn.youvia kun je de rapportage van je advertentie-campagne bekijken. Klip op de button ‘inloggen’ op deze site of ga naar mijn.youvia
Zoekcampagnes (Search Ads) – Tekstadvertenties in zoekresultaten.
Displaycampagnes – Visuele advertenties (banners) op websites.
Videocampagnes – Advertenties op platforms zoals YouTube.
Shoppingcampagnes – Productadvertenties met afbeeldingen en prijzen.
App-campagnes – Gericht op het promoten van mobiele apps.
Performance Max-campagnes – AI-gestuurde campagnes over meerdere Google-kanalen.
Een strategie waarbij advertenties worden getoond aan gebruikers die je website eerder hebben bezocht.
Een gewenste actie na het klikken op een advertentie, zoals een aankoop of inschrijving.
Via Google Ads of Google Analytics met een trackingcode op je website.
CTR (Click-Through Rate) is het percentage gebruikers dat op je advertentie klikt na vertoning.
Een score van Google Ads op basis van advertentierelevantie, landingspagina-ervaring en verwachte CTR.
Return on Ad Spend (ROAS) geeft aan hoeveel omzet je verdient per uitgegeven euro.
Gebruik de Google Zoekwoordplanner om zoekvolumes en de hoogte van de CPC per zoekwoord te analyseren. Bepaal op basis daarvan een testbudget. Monitor de CPA (Cost per Acquisition) en ROI (Return on Investment) en schaal het budget op basis van prestaties.
CPC (Cost Per Click) – Je betaalt per klik.
CPM (Cost Per Mille) – Je betaalt per 1000 vertoningen.
Een zoekwoord waarop je niet gevonden wilt worden, om verspilling van budget te voorkomen.
Een Google Ads-tool om relevante zoekwoorden te vinden en zoekvolumes en CPC’s te schatten.
SEA richt zich op zoekopdrachten in zoekmachines.
Social media advertising richt zich op gebruikersgedrag en interesses.
SEA heeft meestal hogere CPC’s, maar social ads hebben vaak lagere conversieratio’s.
-
- Te brede targeting.
- Geen negatieve zoekwoorden.
- Slechte landingspagina’s.
- Geen conversiemeting.
-
- Sterke koppen.
- Duidelijke CTA (Call-to-Action).
- Relevantie en gebruik van extensies zoals sitelinks en oproepextensies.
Door verschillende advertentievarianten te testen en de best presterende versie te kiezen.
Door SEA te integreren met SEO, social media en retargeting voor een volledige marketingstrategie.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

SEO
SEO (Search Engine Optimization) helpt je website organisch beter vindbaar te maken in Google en andere zoekmachines. Door slimme technische aanpassingen, sterke content en linkbuilding zorg je ervoor dat je hoger scoort in de zoekresultaten. Hoe beter je SEO, hoe makkelijker mensen je website vinden en hoe meer bezoekers je krijgt.
Jazeker. Via MijnYouvia heb je direct toegang tot de Rapportagetool en het Dashboard van je lopende SEO-campagne. Hierin zie het resultaat van je zoekwoord(en) en de werkzaamheden die per maand uitvoeren. Heel overzichtelijk.
Onze experts adviseren jou hoeveel werk er nodig is. Dit is uiteindelijk afhankelijk van je concurrentie en de regio waarin je online gevonden wilt worden. Hoe meer uren jij afneemt, hoe meer werk wij kunnen doen en hoe groter de kans dat je goed gevonden wordt.
Zoekmachineoptimalisatie is al het werk dat wij doen om jouw website goed vindbaar te maken. Bijvoorbeeld het verhogen van de relevantie en het vergroten van het online vertrouwen. Alles met als doel dat jouw website op de eerste pagina van Google zichtbaar wordt.
Het online zoeken naar bedrijven, diensten en producten wordt steeds gebruikelijker. Door daar nu op in te springen met SEO (zoekmachine optimalisatie) zorg jij ervoor dat je goed gevonden wordt én blijft. SEO zorgt ervoor dat je onder de Google advertenties beter wordt gevonden. De meeste mensen klikken onder de advertenties. Garantie dat je helemaal bovenaan staat is er overigens niet. Je bent wel hoger/beter zichtbaar.
SEO helpt je website beter zichtbaar te maken in zoekmachines zoals Google. Dit levert meerdere voordelen op, waarvan een van de belangrijkste is dat je meer organisch verkeer aantrekt. Dit betekent dat potentiële klanten je website vinden zonder dat je direct hoeft te betalen voor advertenties.
Een ander voordeel is dat SEO duurzame resultaten oplevert. In tegenstelling tot betaalde advertenties, waarbij het verkeer stopt zodra je stopt met betalen, kan een goed geoptimaliseerde website langdurig hoog in Google blijven staan. Dit maakt SEO een waardevolle investering voor de lange termijn.
Daarnaast draagt SEO bij aan een betere gebruikservaring. Zoekmachines geven voorrang aan websites die snel laden, mobielvriendelijk zijn en duidelijke navigatie bieden. Dit zorgt niet alleen voor betere rankings, maar ook voor een prettigere ervaring voor bezoekers.
Ook helpt SEO bij het opbouwen van vertrouwen en autoriteit. Websites die hoog in Google staan, worden vaak als betrouwbaarder gezien. Dit kan leiden tot een hogere conversieratio, omdat bezoekers eerder geneigd zijn om contact op te nemen of een aankoop te doen bij een website die goed zichtbaar is in de zoekresultaten.
Slim! Door het aantal uren te verhogen kunnen wij meer tijd steken in het behalen van het resultaat. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Afhankelijk van het gekozen SEO pakket zijn de resultaten binnen enkele maanden zichtbaar in meer organisch verkeer (= onder de advertenties). Ook hier zijn factoren zoals de website, concurrentie of achterstand ten opzichte van de concurrenten een belangrijke rol in de snelheid van het succes van de SEO campagne
Adverteren in zoekmachines (SEA) en SEO doen twee heel verschillende dingen, die beide een belangrijke en noodzakelijke plaats innemen in jouw marketingstrategie. Het belangrijkste verschil tussen SEO en SEA is dat SEO zich richt op organische zoekresultaten, terwijl SEA draait om betaalde advertenties in zoekmachines.
SEO zorgt er dus voor dat je website op natuurlijke wijze hoger in de zoekresultaten verschijnt door middel van content optimalisatie en technische verbeteringen. Dit is een proces dat tijd kost, maar op de lange termijn duurzame resultaten oplevert. Bezoekers die via SEO de website bezoeken converteren vaker dan via SEA.
Adverteren (SEA) biedt directe zichtbaarheid in Google. Met betaalde advertenties, zoals Google Ads, kan een bedrijf bovenaan in de zoekresultaten verschijnen, dit vereist een advertentiebudget. Zodra de advertentiecampagne stopt, verdwijnt de zichtbaarheid, terwijl SEO blijft werken, mits goed onderhouden.
Met de complete online marketingservice van Youvia behaal je optimale resultaten door jouw SEO-campagne te combineren met adverteren op Google en social media.
SEO is ook geschikt voor kleine bedrijven en kan juist een groot verschil maken. Door je te richten op lokale SEO en relevante zoekwoorden kun je eenvoudig jouw doelgroep bereiken en groeien, zelfs met concurrentie van grotere bedrijven.
Voor bedrijven die lokaal beter gevonden willen worden, is het erg belangrijk om hun online aanwezigheid af te stemmen op lokale zoekopdrachten. Een van de belangrijkste strategieën hiervoor is het optimaliseren van het Google Bedrijfsprofiel. Dit betekent dat alle bedrijfsgegevens up-to-date moeten zijn, inclusief adres, telefoonnummer en openingstijden. Daarnaast helpen klantbeoordelingen en regelmatige updates met foto’s en berichten om beter zichtbaar te worden in de lokale zoekresultaten.
Ook het gebruik van lokale zoekwoorden speelt een grote rol. Door plaatsnamen op strategische plekken in de content te verwerken, zoals in paginatitels en meta-beschrijvingen op de website, kunnen bedrijven beter inspelen op lokale zoekopdrachten. Dit vergroot de kans dat een website hoog scoort wanneer iemand zoekt naar een product of dienst in een specifieke regio.
Daarnaast is consistentie in bedrijfsgegevens cruciaal. Het is belangrijk dat de naam, het adres en het telefoonnummer (NAP-gegevens) op alle platforms hetzelfde zijn, van de website tot bedrijvengidsen en social media. Dit helpt zoekmachines om een bedrijf correct te identificeren en draagt bij aan een betere positie in de lokale zoekresultaten. Actief zijn op verschillende platformen kan de vindbaarheid ook verbeteren.
Door deze strategieën te combineren, kunnen bedrijven hun lokale vindbaarheid vergroten en beter inspelen op de behoeften van klanten in hun directe omgeving.
SEO Local is specifiek gericht op bedrijven die klanten uit een bepaalde lokale regio of stad willen aantrekken. Hierbij spelen Google Mijn Bedrijf (Google Business Profile) en lokale zoekresultaten een belangrijke rol. SEO richt zich op het verbeteren van de organische vindbaarheid van een website in zoekmachines op een brede schaal.
SEO Local is een lokale SEO-strategie (OLM, GBP Optimalisatie, 4x per jaar social posting, webcheck & Gouden Gids) voor bedrijven die beter gevonden willen worden.
Je krijgt van je SEO specialist de rapportage toegestuurd.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

GEO
Generative Engine Optimization (GEO) is een vorm van optimalisatie voor AI-tools zoals ChatGPT en Copilot. Het verbetert de prestaties van generatieve modellen zodat ze sneller, nauwkeuriger en relevanter content kunnen creëren. GEO richt zich op het afstemmen van de AI om betere resultaten te leveren, vergelijkbaar met hoe SEO websites optimaliseert voor zoekmachines.
Het GEO-keurmerk is een kwaliteitslabel dat aangeeft welke Youvia-producten bijdragen aan een betere zichtbaarheid in AI-gestuurde zoekresultaten. Het keurmerk is speciaal ontwikkeld voor bedrijven die voorop willen lopen in innovatie en slimme keuzes willen maken voor hun online vindbaarheid.
Door te investeren in producten met het GEO-keurmerk, profiteer je van:
- Betere zichtbaarheid in AI-gestuurde zoekmachines
- Slimme product keuzes voor een sterke GEO-marketingstrategie
- Meer relevante klanten die je sneller kunnen vinden
Het GEO-keurmerk is meer dan een label – het is een essentieel hulpmiddel voor bedrijven die de juiste producten willen kiezen om hun lokale vindbaarheid te verbeteren.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Webcheck
Inzicht in je websiteprestaties, knelpunten, verbeterkansen en concurrentie.
Je kunt de prestaties van jouw dienst(en) bij Youvia inzien door in te loggen op mijn.youvia.nl (klik rechtsboven op Inloggen). Heb je nog geen account? Neem dan even contact met ons op via 020-4086400.
Na het inloggen zie je een overzicht met tegels van de lopende diensten die je bij ons afneemt. Afhankelijk van het product kun je op de betreffende tegel klikken om naar het dashboard te gaan en jouw prestaties te bekijken.
Komt u er niet uit? Onze klantenservice helpt u graag verder via 020-4086400 of per e-mail via klantreactie@youvia.nl.
Om de WebCheck-app te gebruiken, kun je inloggen op jouw account. Na het inloggen heb je toegang tot de WebCheck-functionaliteiten, waar je gedetailleerde inzichten krijgt in de prestaties van jouw website en aanbevelingen ontvangt voor optimalisatie.
Mocht je problemen ondervinden bij het inloggen, controleer dan of je de juiste inloggegevens gebruikt. Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres en wachtwoord invoert. Ben je je wachtwoord vergeten? Gebruik dan de optie “Wachtwoord vergeten” om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Controleer ook of je een stabiele internetverbinding hebt. Soms kan een trage of wegvallende verbinding ervoor zorgen dat de app niet goed functioneert.
Als je problemen ondervindt bij het gebruik van de WebCheck-app, of als je vragen hebt over de functionaliteiten, staat onze klantenservice voor je klaar. Je kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 020-4086400 of een e-mail sturen naar klantreactie@youvia.nl.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Webshop
Zeker. Je kunt contact opnemen met een van onze Online Experts via 020-4086400. Zij helpen je verder om een webshop in te richten. Je kunt daarbij kiezen of je een onbeperkt aantal producten wilt opvoeren of toch een maximaal aantal. Dit is fijn zodat je kunt aankopen wat je ook daadwerkelijk nodig hebt.
Is je abonnement verlopen? Dan wordt deze automatisch met 1 jaar verlengd.
Nee hoor, productopties tellen niet mee als extra product. Dus dezelfde fiets in drie kleuren telt gewoon als 1 fiets. Dat scheelt!
Bij Youvia kun je eenvoudig verschillende betaalwijzen inzetten, zoals Mollie, Stripe, Creditcards, iDeal, PayPal, Klarna, en SEPA (Direct Debits en Bank Transfer). Zo heb je altijd een betaalmogelijkheid die past bij de wensen van jouw klant.
Na het aanleveren van alle informatie en afbeeldingen staat je webshop na 10 werkdagen online.
Ja, de webshop kan heel eenvoudig worden gekoppeld met Shoppingplaces.
Heb je een webshop bij Youvia? Dan zijn je product eenvoudig te koppelen met je Facebook Business-account, zodat jouw producten ook op Facebook verschijnen. Wil je betaalde social advertenties inzetten? Neem dan contact met ons op.
Als je inlogt op youvia.nl (rechtsboven staat een knop met “Inloggen”). Heb je nog geen account, dan kun je contact opnemen via 020-4086400. Na het inloggen kun je klikken op “Beheer mijn webshop”. Rechtsboven op de grijze pagina vind je de optie “Bewerk site-ontwerp”. Als je hierop klikt, kom je direct bij het ontwerp van je webshop.
Je kunt elke rij aanpassen. Wanneer je met je muis over een rij beweegt, verschijnt rechtsboven de optie “RIJ”. Klik hierop en vervolgens op het pen-icoon om de rij te bewerken. Wil je tekst in een rij aanpassen, dan kun je er gewoon dubbel op klikken.
Na het bewerken van je webshop, vergeet niet om rechtsboven op “Publiceren” te klikken. De aanpassingen worden dan direct doorgevoerd op de website.
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via:
T: 020-4086400 of M: klantreactie@youvia.nl
Als je inlogt op youvia.nl (rechtsboven staat een knop met “Inloggen”). Heb je nog geen account, dan kun je contact opnemen via 020-4086400. Na het inloggen kun je klikken op “Beheer mijn webshop”.
Als je hierop geklikt hebt, zie je meteen de eerste vier statistieken. Onder deze statistieken kun je klikken op “Alle statistieken bekijken”. Wanneer je daarop klikt, krijg je direct een overzicht van alle statistieken van je webshop.
Dit kan meerdere oorzaken hebben. We helpen je graag om je webshop weer online te krijgen. Neem contact op via 020-4086400.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Youvia Website
Ja, elk bedrijf heeft een website nodig, ongeacht de grootte of je nu morgen voor het eerst jouw deuren opent of al meer dan 100 jaar actief bent. Naast de 83% van de consumenten die vinden dat bedrijven een mobiel-responsieve website moeten hebben, is een website ook onmisbaar voor het succes voor je bedrijf. Corona en alle daarbij komende maatregelen dwongen ons allemaal online te gaan, zelfs degenen die liever persoonlijk winkelden, moeten erop kunnen vertrouwen dat ze producten en diensten online konden vinden. Met een website voor jouw bedrijf, hoe klein of groot ook, laat je weten dat je open bent, welk aanbod je hebt, jouw beschikbaarheid en meer. Zelfs persoonlijke ondernemers, zoals kappers en nagelstudio’s, zijn begonnen met het online verkopen van producten en doe-het-zelfpakketten om hun bedrijf toekomstbestendig te maken.
Er kunnen een paar verschillende goede redenen. De maandelijkse kosten zijn voor de supersnelle, veilige websitehosting, het beheer van je website en de continue support. Verder zorgen we er uiteraard voor dat de website altijd voldoet aan de regels van de AVG (standaard SSL-beveiliging, privacy en cookiestatement).
Je hebt een website bij Youvia en je domein is bij ons geregistreerd. Volgens de Europese NIS2-richtlijn en ICANN-voorschriften moet elke geregistreerde domeinnaam gekoppeld zijn aan een werkend e-mailadres. Het is daarom noodzakelijk dat je eens in de zoveel tijd je e-mail adres verifieert, het ICANN controleert dan of het e-mailadres geldig is. U ontvangt hiervoor een e-mail met een link voor het verifiëren van uw e-mail adres. De NIS2-richtlijn is een initiatief van de EU om de cyberveiligheid te versterken. Zo houden we samen het internet veilig. Mocht je nog vragen hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, je kunt jouw website eenvoudig zelf aanpassen via het CMS-systeem. Log in op mijn.youvia.nl en gebruik de lay-out tools om beelden en achtergrondfoto’s te wijzigen, tekst in te stellen en te bewerken, links toe te voegen, paginanamen te veranderen en contactgegevens zoals telefoonnummer, e-mail of buttons aan te passen.
Deze informatie is te vinden in het CMS-dashboard van de website. Ervaar je problemen? Neem dan gerust contact met ons op via 020-4086400.
Als u uw wachtwoord niet meer weet dan klikt u op “Wachtwoord Vergeten” of “Forgot Password”. Bent u uw ”Username” vergeten neem dan gerust contact met ons op via 020-4086400.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Varias Website
De lay-out aanpassen met behulp van tools; beeldbewerking uitvoeren; achtergrondafbeeldingen wijzigen; tekst bewerken en instellen; hyperlinks toevoegen; de naam van een pagina wijzigen; telefoonnummer, e-mailadres of tekst in knoppen aanpassen.
Ja, dit kan door middel van jouw CMS-systeem. Log in via www.login.youviawebsites.nl/
Dit kan verschillende redenen hebben. Met een website bent u aanwezig op het internet. Maar dan moet de website wel gevonden worden ten opzichte van uw concurrenten. Hierbij kunnen wij u helpen. Neem gerust contact met ons op via 020-4086400 voor de mogelijkheden.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

E-mail Varias
Ga naar email.youvia.nl en log in met je inloggegevens.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.

Social ADS
Social media marketing is het gebruik van betaalde advertenties op Facebook en Instagram om de online aanwezigheid van jouw bedrijf te vergroten, wat helpt om de verkoop of het bezoek aan je bedrijf of website te stimuleren.
De kosten van Facebook-advertenties verschillen per branche, tijdstip, dag van de week, campagnetype en meer, maar variëren meestal van een paar eurocent tot een paar euro per klik. Je zult merken dat je resultaten in de loop van de tijd beter worden naarmate het Facebook meer te weten komt over je doelgroep en aan wie je je advertenties het beste kunt laten zien. Je kunt een budgetlimiet instellen in het advertentieplatform, zodat je niet te veel uitgeeft en je kunt Facebook zelfs vertellen om je advertenties tegen de beste prijs te pushen, zodat deze de juiste mensen op het juiste moment bereiken.
Iedereen kan zijn eigen Facebook-campagnes en advertenties maken, maar of je daar de tijd en kennis voor hebt, is maar de vraag. Als je jouw eigen campagne doet, optimaliseer je mogelijk niet zo effectief. Dat is zonde. Dit is waar een expert op het gebied van social media marketing je kan helpen de best mogelijke resultaten te behalen.
Met het adverteren op Facebook en Instagram kun je mensen heel gericht bereiken die in een stad, regio of land wonen, die onlangs een stad, regio of land hebben bezocht of die hebben gereisd. Zo verspil je je marketing euro’s niet aan de verkeerde doelgroep.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Ga naar de contactpagina en vul eenvoudig het contactformulier in. Wij nemen binnen de 24 uur contact met u op.