Impact en maatregelen
Update 19 maart
Beste klant,
Het nieuwe coronavirus COVID-19 en de maatregelen om verspreiding ervan te voorkomen raken veel Nederlandse ondernemers.
Als jouw bedrijf in financiële problemen is gekomen als gevolg van het coronavirus en je vraagt Youvia om betalingsuitstel of een -regeling dan verwijzen wij je in eerste instantie naar https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/nieuws/2020/03/17/coronavirus-kabinet-neemt-pakket-nieuwe-maatregelen-voor-banen-en-economie.
Hier lees je de meest recente informatie over het pakket aan maatregelen dat de Nederlandse regering heeft genomen om bedrijven en zzp’ers te steunen die door de coronacrisis in financiële problemen komen.Dit pakket biedt, zo lang als nodig is, maandelijks voor miljarden euro’s aan steun.
Uiteraard ervaren wij bij Youvia ook de negatieve gevolgen van het virus, maar wij staan ook nu naast onze klanten, zij aan zij, om gezamenlijk door deze moeilijke periode te komen.
Met vriendelijke groet,
Youvia
Update 16 maart:
Uiteraard neemt Youvia haar maatschappelijke verantwoordelijkheid door sociale onthouding te stimuleren. Medewerkers werken naar aanleiding van de landelijke persconferentie op 15 maart nu voor 100% thuis.
Helaas ervaren onze klanten door deze aangepaste werkwijze storingen op de telefoonlijn. Dit is een landelijk probleem. Onze excuses hiervoor.
Tot nu toe zijn er binnen ons bedrijf nog geen gevallen van het coronavirus bekend. Ook niet in ons kantoor in Brabant. We begrijpen dat de coronacrisis voor onze klanten, Nederlandse ondernemers, een flinke impact heeft. Hoe dit zich verder ontwikkelt is nu nog onduidelijk, maar we houden je via deze blog op de hoogte.
Heb je vragen en wil je contact met een medewerker? Kies een van de contactopties op onze contactpagina.